Strona główna > Uncategorized > Czy ktoś tu jeszcze zagląda?

Czy ktoś tu jeszcze zagląda?

Witajcie!

Czy ktoś to jeszcze przeczyta? Jeśli tak, bardzo mi miło i dziękuję, że wciąż tu zaglądasz! Próbowałam wrócić do pisania bloga w innym miejscu, próbowałam tu – niestety, nie idzie mi to tak, jakbym sobie życzyła. Jestem zajęta masą innych projektów, które mam nadzieję ujrzą niebawem światło dzienne… Wraz z dwójką małych dzieci czasu na blog jest boleśnie mało. A tak na pół gwizdka nie mam trochę energii na pisanie.

Ale! Można mnie spotkać w innych miejscach:

Goodreads

Instagram – odsłona głównie książkowa :)

Zapraszam! Chodźcie, pogadajmy o książkach!

Kategorie:Uncategorized
  1. 19/07/2017 o 9:56 am

    Do zobaczenia w meandrach sieci zatem :) !

  2. 25/07/2017 o 6:47 pm

    Oczywiście, że zagląda! :)

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz