Strona główna > muzyka > Idealne koło

Idealne koło

Wróciłam ze Świąt, ale wciąż tyle się dzieje, że nie mam czasu (a kiedy czas się wreszcie pojawia, jak dzisiejszego wieczoru – sił brak, a zwłaszcza jasnego myślenia) napisać nic nowego. Mam rozpoczętą recenzję „Odkrycia nieba”, ale wciąż nie potrafię uchwycić swoich odczuć związanych z tą książką tak, żeby nie popaść w egzaltację i banalne zachwyty (może w końcu się poddam i pozachwycam niemal bezkrytycznie bez żenady). Tymczasem więc moja piosenka na dziś, bo dawno nic muzycznego nie zamieściłam. Szkoda straszna, że A Perfect Circle przestało istnieć, wszystkie trzy płyty uważam za rewelacyjne. Może jeszcze się kiedyś skrzykną i nagrają coś nowego…

Kategorie:muzyka Tagi:
  1. 30/04/2011 o 1:16 am

    Ja się „Odkryciem nieba” bezczelnie zachwycam:)

    • 02/05/2011 o 6:52 pm

      I ja nie mam wyjścia, bo to książka rewelacyjna! Nie to, że wolałabym się nie zachwycać, ale czekałam, aż ochłonę i będę w stanie napisać coś obiektywnego. Po pewnym czasie jednak wrażenie nie mija – jest genialna.

  2. 02/05/2011 o 10:54 am

    Moja ich ulubiona piosenka, dziękuję:)

    • 02/05/2011 o 6:50 pm

      Moja też! Nie dość, że sama w sobie piękna, to jeszcze Orestes jest jednym z TYCH bohaterów, czyż nie?

  3. 03/05/2011 o 8:12 pm

    najlepszy zespół świata :D zresztą, co ja mówię MAYNARD to najlepszy człowiek świata, najznakomitszy artysta i każdy jego projekt jest wspaniały!

    • 03/05/2011 o 8:17 pm

      Też uwielbiam Maynarda i większość tego, co robi mnie zachwyca. Ale niestety Puscifer był według mnie średnio przemyślanym projektem i jakoś do mnie nie trafił, niestety.

  4. 06/05/2011 o 7:44 pm

    Muzyka jak na mój gust zbyt rockowa. Natomiast powieścią możesz się bezkarnie zachwycać, tak jak nawet po latach od przeczytania i ja się zachwycam i polecam wszystkim wszem i wobec. Ale trudno jest o niej cokolwiek konkretnego napisać, zgadzam się zdecydowanie. I właściwie każdy, komu ją wcisnę, mówi to samo – że cudowna, rewelacyjna, i niemożliwa do ujęcia w paru zdaniach.
    Ściskam!

    • 08/05/2011 o 10:19 pm

      Ja właśnie między innymi dlatego się zachwycam tą muzyką, ponieważ jest rockowa :)

      A z recenzją – wysiliłam się i coś napisałam. Nie jestem z tego tekstu zadowolona, ale książka nadal mnie zachwyca :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

