Strona główna > wydarzenia > Świątecznie

Świątecznie

Moi Drodzy, życzę Wam z okazji Wielkanocy wiosny w sercu, odpoczynku, oderwania się od codzienności i spędzenia tych dni w wyjątkowy sposób, czy świętujecie, czy też nie. Ostatnie dni były prawdziwym urwaniem głowy, teraz jednak już tylko cieszę się chwilową wolnością od pracy i w tempie ekspresowym zbieram do wyjazdu na wschód Polski, który właściwie nastąpi za kilka godzin… Czas iść spać :) Wszystkigo dobrego i udanych lektur (ja aktualnie czytelniczo dzielę się między Afganistan i Norwegię, z naciskiem na ten pierwszy, a Wy?)

Kategorie:wydarzenia Tagi:
  1. 23/04/2011 o 7:08 am

    Zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt.

    • 29/04/2011 o 9:59 pm

      Dziękuję, było zdrowo, radośnie i rodzinnie :) Mam nadzieję, że u Was też!

  2. nutta
    23/04/2011 o 9:05 am

    Radosnego świętowania:)
    Mam całą baterię Nesbo:)

  3. 23/04/2011 o 9:25 am

    Mandżurio, wschód Polski to bardzo słuszny kierunek! :) Pozdrowienia z zalanego słońcem Lublina. Radosnych i kolorowych Świąt!
    Ja czytelniczo zwiedzam właśnie Sri Lankę. :)

    • 29/04/2011 o 10:01 pm

      Sri Lankę zwiedziłaś podróżniczo czy belletrystycznie?
      Przez Lublin byliśmy przejazdem w jedną stronę i w powrotnej drodze spędziliśmy tam kilka godzin czekając na pks – z Łodzi na wschód Polski połączenia są w większości fatalnie niestety. Do Lublina mam sympatię, wydaje mi się, że to przyjazne miasto.

  4. 23/04/2011 o 12:53 pm

    Mandżurio, wszystkiego dobrego z okazji Świąt!:) Ja ostatnio zwiedzam Islandię i nabrałam przez to apetytu na Prince Polo (tam to prawdziwy przysmak:D)

    • 29/04/2011 o 10:02 pm

      Jaka książka zabrała Cię do Islandii? Och, chyba pójdę poszukać w kuchni jakiejś czekoladki na myśl o Prince Polo! Może nie jestem wielbicielką tych wafelków, ale pamiętam, jak była seria o smaku jabłkowym, uwielbiałyśmy je z siostrą :)

  5. 23/04/2011 o 1:31 pm

    Wesołych świąt i udanj lektury :) A co czytasz o Afganistanie? Może odgapię ;)

    • 29/04/2011 o 10:03 pm

      Przeczytałam „Born under Million Shadows” i polecam :) Recenzję napiszę dla Archipelagu.

  6. 03/05/2011 o 2:20 pm

    No to z niecierpliwością będę czekać na nowy numer :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

