Strona główna > książki, meta, zabawa > Podziękowania i wyniki losowania

Podziękowania i wyniki losowania

Bardzo dziękuję Wam wszystkim za życzenia udanego dalszego blogowania oraz ciepłe słowa pod adresem Herbatników. Kilka Waszych wpisów wzruszyło mnie mocno, a wszystkie wywołały uśmiech i przyjemne ciepło. Dziękuję, dziękuję, bardzo dziękuję! Bo przecież czym byłby taki blog bez czytelników? Mam nadzieję, że będę się rozwijać, a Wy odwiedzając tę moją stronę, będziecie dalej znajdywać coś ciekawego dla siebie.

Miło mi też, że tyle osób zgłosiło się do losowania (a przy okazji ujawniło się kilku nieznanych mi czytelników, co bardzo mnie cieszy!), a ze swojej strony przepraszam za lekkie opóźnienie w ogłoszeniu wyników – w ostatnich dniach byłam zaprzątnięta Archipelagiem i życiem osobistym (przemili goście). Fotorelacji jako takiej z losowania nie będzie (losować musiałam sama, ukochany odmówił, żółw nie był zainteresowany, ale wierzcie mi – odbyło się uczciwie), ale na dowód, że się ono w ogóle odbyło, poniżej zamieszczam zdjęcie zwycięskiego losu, a Seso proszę o kontakt w celu ustalenia adresu, na który mogę wysłać książkę.

Pozdrawiam wszystkich czytelników wiosennie!

Kategorie:książki, meta, zabawa Tagi:
  1. 06/04/2011 o 2:14 pm

    Ależ rozbawiła mnie fotografia z losowania! Nigdy nie widziałam tak uroczo uczciwej blogerki. Zwykle jestem zmuszona wierzyć na słowo, że losowanie w ogóle się odbyło, choć nie przyszłoby mi do głowy, że można to jakkolwiek uwiarygodnić.
    Uściski!

    • 06/04/2011 o 6:59 pm

      Na blogach książkowych bardzo często jest cała fotorelacja z losowania, której ja nie robiłam między innymi z braku miejsca na biurku i wdzięcznego obiektu losującego ;) Ściskam i ja!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

