Strona główna > meta > Drugie urodziny

Drugie urodziny

Mając uwagę całkowicie pochłoniętą w ostatnim czasie kwestiami archipelagowymi oraz odpowiadaniem na listy i maile, do których znów wkradły mi się zaległości, prawie przegapiłam dzień 30 marca, kiedy to oficjalnie Herbatniki kończą dwa latka. Nie jest to wprawdzie może wielce imponująca rocznica, ale szalenie mnie cieszy. Pomysł założenia sobie tego bloga był jednym z najbardziej udanych moich pomysłów – wspaniali ludzie, jakich dzięki niemu poznałam, „Archipelag”, stosy przeczytanych i otrzymanych książek, a wreszcie zwiększenie samodyscypliny, jaśniejsze i sprawniejsze wyrażanie myśli… Oraz główny cel bloga tego rodzaju – spisywanie wrażeń i odczuć z lektury. Wspaniała sprawa i jeśli czyta to ktoś, kto sam myśli o sprawieniu sobie miejsca w sieci o takim charakterze, gorąco zachęcam.

Żeby uczcić w jakiś sposób tę przyjemną rocznicę, mam dla Was prezent w postaci bardzo interesującej książki Marcina Wilka pt. „W biegu…”, o której pisałam tu. Jeśli jesteście nią zainteresowani, wpisujcie się proszę w komentarzach. Na zgłoszenia czekam na 23 w najbliższą sobotę (02.04), jeśli chętnych będzie więcej, zrobię losowanie. Miłego wieczoru!

Kategorie:meta Tagi: , ,
  1. 31/03/2011 o 6:42 pm

    Pierwsza? No to się zgłaszam :)

  2. 31/03/2011 o 6:48 pm

    Zgłaszam się. U Ciebie i na innych blogach książka zebrała pozytywne recenzje.

  3. Iza
    31/03/2011 o 6:52 pm

    A co tam, wpisuję się:).

  4. Iza
    31/03/2011 o 6:53 pm

    No i życzę jeszcze wielu owocnych lat blogowania:).

  5. Seso
    31/03/2011 o 7:11 pm

    To ja tez się zgłaszam, będzie losowanie :) (czekam pilnie na ten nowy Archipelag)

  6. 31/03/2011 o 7:17 pm

    Gratulacje i gorące życzenia z okazji drugich urodzin bloga :) jestem też zainteresowana książką pana Wilka więc z chęcią wezmę udział z losowaniu

  7. mag
    31/03/2011 o 7:39 pm

    Stooo lat, stooo lat! :) Wszystkiego czytanego :)

  8. 31/03/2011 o 7:55 pm

    Miliona wpisów :)

  9. 31/03/2011 o 7:56 pm

    Sto lat!
    P.s. za ewentualną książkę dziękuję. Już czytałam :)

  10. 31/03/2011 o 8:15 pm

    Gratulacje :-) Oby tak dalej!
    W losowaniu oczywiście chętnie wezmę udział ;-)

  11. 31/03/2011 o 8:18 pm

    Najlepszego:-)
    A ja się zgłaszam ,bo chętnie przeczytam :D

  12. 31/03/2011 o 8:31 pm

    Dopiero 2 lata? A ja wciąż mam wrażenia, że ja jako ostatnia założyłam sobie bloga, a wygląda na to, że są późniejsi ode mnie. :))))Pozdrawiam. Na książkę mam ochotę. :)

  13. 31/03/2011 o 9:02 pm

    Gratuluję :) i życzę kolejnych rocznic.

    Z miłą chęcią zgłaszam się.

  14. szamanka30
    31/03/2011 o 10:30 pm

    Wszystkiego najlepszego! wielu pięknych, ciekawych książek.

  15. szamanka30
    31/03/2011 o 10:31 pm

    Wszystkiego najlepszego! Wielu pięknych , ciekawych książek.

  16. 31/03/2011 o 11:53 pm

    Mandżurio! Niech żyją herbatniki-delicje! Smaczne, nie nazbyt słodkie, chrupiące…i tylko z dostawą mogłoby być intensywniej. Ale niepotrzebnie tą uwagą wrzucam kamyczek do Twoich piętrzących się zobowiązań, bo wiadomo, że zorganizowana jesteś na medal. To była podpowiedź łakomczucha.
    Tak, medal za wytrwałość i sensowność. Do niedawna sądziłam, że blogi to byty efemeryczne. Swojemu od początku wyznaczyłam datę końcową. A teraz myślę, że jak już rozkręci się w nas potrzeba i radość blogowania (i tego, co ono z sobą przynosi), to można to robić bardzo długoterminowo.
    Tego Ci życzę, mając na uwadze również własny apetyt.

    ren

  17. 01/04/2011 o 1:18 am

    I ja składam gratulacje, a zamiast torcika ze świeczkami parzę herbatkę dla Herbatników :) Cieszę się, że dzięki nim (poniekąd) znalazłam Ciebie – bardzo bliską mi osobę :) I życzę Ci stu lat, przynajmniej!, pisania, odkrywania wszechświata i radości z każdego dnia.
    I ja, tak jak Tamaryszek, myślałam, że swój własny blog popiszę troszkę, w wolnych chwilach, a rozrosło sie toto i zapuściło korzenie. I czuję, że nie ma juz powrotu do stanu sprzed bloga, przynajmniej znajomości i przyjaźni nie utnę, co to to nie :)

  18. 01/04/2011 o 5:38 am

    Kochane Herbatniki, :)
    Na okoliczność urodzin życzenia wielu słodkich okruszków! :)
    Dzięki Tobie słowo Mandżuria wywołuje we mnie wyłącznie ciepłe i inspirujące skojarzenia. Cieszę się, że mimo tylu zobowiązań znajdujesz czas na bloga, który nawiasem mówiąc zalicza się do moich najulubieńszych.

    P.S.
    Ja tylko życzeniowo, bo za książkę dziękuję, już ją mam. :)

  19. 01/04/2011 o 8:19 am

    Gratulacje z okazji urodzin bloga! Dużo inspiracji na następne lata :)

    Przy tej miłęj okazji wpisuję się na listę :)

  20. 01/04/2011 o 9:34 am

    Dwa lata to już całkiem ładny wiek, nic, tylko rozwijać się dalej, szukać idealnej dla siebie formy wyrażania myśli, ulepszać, dodawać, dopieszczać. Tworząc bloga, tworzyć siebie samą, rozwijać, odkrywać. Kolejnych lat blogowania, Joasiu!:)

    A gdy się spotkamy, wypijemy zdrowie ów Herbatników;)

  21. o
    01/04/2011 o 10:58 am

    gratulacje :) z niecierpliwością czekam na nowe notki :) i wpisuję się w kolejce do książki :)

  22. Seso
    01/04/2011 o 11:20 am

    Ja również się zgłaszam (coś nie przyjmuje mi komentarzy) życząc przede wszystkim cierpliwości w pisaniu, której mi zabrakło i czekam na ten nowy Archipelag, zwłaszcza na ten wywiad z panem z WAB :)

  23. 01/04/2011 o 1:46 pm

    Wszystkiego najlepszego, Asiu! Blogowanie to rzeczywiście cudowna sprawa! (Mnie osobiście uczy kształtowania własnego stylu i uczy stanowczości w wyborach modowych.)

  24. 01/04/2011 o 3:30 pm

    Herbatka i biszkopty – w urodzinowym prezencie :) Najlepszego!
    I zgłaszam się do losowania :)

  25. 01/04/2011 o 4:05 pm

    Wspaniałych lektur i owocnego pisania! Książke chętnie przygarnę :)

  26. szamanka30
    01/04/2011 o 5:40 pm

    Mandżurio, wpisałam się wczoraj,a tu nic :( gdzie wcieło ten komentarz?
    wszystkiego najlepszego! wielu pięknych i ciekawych książek:)

  27. 01/04/2011 o 7:31 pm

    sto lat, sto lat, niech zyje nam ten blog, stooooo lat – nie umiem śpiewać, dobrze, że nie słyszysz

  28. 01/04/2011 o 7:47 pm

    Gratulacje i życzę kolejnych satysfakcjonujących latek :)
    PS. Zgłaszam się do losowania.

  29. 01/04/2011 o 7:50 pm

    Gratulacje i życzę kolejnych satysfakcjonujących latek :)
    PS. Że książek nigdy za wiele, zgłaszam się do losowania :)

  30. 02/04/2011 o 2:30 am

    A faceci też mogą się przyłączyć do życzeń? (bo na nagrodę to już pewnie nie ma szans ;) )
    Aaa… przepraszam, jest tu już Pan Bazyl :)

    Gratuluję i pozdrawiam,
    dalszych przyjemności i pożytku z blogowania życzę!

  31. 02/04/2011 o 1:15 pm

    I ja się przyłączam do życzeń, również bezinteresownie! Mam nadzieję, że herbatniki będą trwać i konserwują się dobrze ;)

  32. 03/04/2011 o 12:20 am

    I ode mnie najcudowniejsze życzenia!

  33. 06/04/2011 o 9:10 am

    Również pokonkursowo gratuluję okrągłej rocznicy i życzę dalszego zapału do blogowania, samych miękkich ciasteczek, pożywnych i zdrowych :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

