Strona główna > książki, meta, o sobie, zabawa > Gościnnie w Mieście Książek

Gościnnie w Mieście Książek

Jest mi szalenie miło zaprosić Was w odwiedziny do Miasta Książek, gdzie zostałam zaproszona do cyklu wpisów pt. „Poniedziałkowy gość”, gdzie opowiadam o ważnych dla mnie książkach. Bardzo, bardzo się cieszę z tego wyróżnienia!

A dodatkowo, film o tańczących książkach, z podziękowaniem dla kolegi Piotrka, który mi go pokazał :)

  1. 01/03/2011 o 1:32 am

    Gratuluję wywiadu :) Oglądałam kiedyś odcinkową „Małą księżniczkę” i pamiętam, że robiła na mnie ogromne wrażenie. Czułam gdzieś podświadomie, że kreskówka przekazuje także te „dorosłe” treści, których sama wtedy do końca nie rozumiałam.

    • 06/03/2011 o 12:33 pm

      Ja też oglądałam te odcinki (to była zresztą japońska wersja), ale moje pierwsze zetknięcie z „Małą Księżniczką” to była właśnie książka, którą czytali mnie i siostrze przed zaśnięciem rodzice (czasem jedno, czasem drugie). Wtedy mnie zachwyciła, a potem zaczęłam czytać ją sama, odnajdując dla siebie coraz to nowsze treści. Polecam powrót do tej historii, kiedy będziesz miała czas i ochotę.

  2. Slaviankaa
    01/03/2011 o 3:55 pm

    aaachhh… żeby moje książki umiały się tak organizować na moich regałach ;-)

    • 06/03/2011 o 12:34 pm

      Ja póki co mam tylko jedną półkę… Reszta nieperzeczytanych książek leży w stosach we wnęce w szafie, a przeczytane oraz te, na ktore nie znalazłam miejsca są w pudłach w mieszkaniu mojego dziadka. Tęsknię za regałami! Wtedy układanie książek to będzie już czysta przyjemność :)

  3. ksiazkowiec
    01/03/2011 o 6:53 pm

    Witam; zaglądam tu od dawna, ale dopiero teraz zdecydowałam się na założenie bloga; pozwoliłam sobie dodać tenże blog do moich ulubionych; u Padmy goszczę co dzień i z przyjemnością przeczytałam propozycje książkowe; w dzieciństwie miałam czytającego tatę, więc moje wybory nie były dziewczyńskie; ale Chiny pociągają; pozdrawiam serdecznie z mojego papierowego domu :)

    • 06/03/2011 o 12:37 pm

      Bardzo mi miło, że mój blog Ci się podoba, dziękuję! Jeśli interesują Cię Chiny, polecam „Dzikie łabędzie” – książka robi wielkie wrażenie samą historią rodziny, a przy okazji przedstawia burzliwą historię Chin w sposób zapadający w pamięć, z zachowaniem wszelkich faktów, ale przystępnie. Pozdrawiam!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

