Strona główna > książki, wydarzenia > Archipelag: Odsłona numer 3

Archipelag: Odsłona numer 3

Jest mi niezwykle miło zaprosić Was do czytania najnowszego numeru Archipelagu! Tematem przewodnim trzeciej odsłony magazynu jest Miasto, polecam więc wspólną wycieczkę po literackich zakątkach świata!

Kategorie:książki, wydarzenia Tagi:
  1. 01/01/2011 o 5:23 pm

    Mandżurio, przepraszam, że nie na temat, ale spieszę z noworocznymi życzeniami! :) Wszystkiego dobrego!!!

  2. 01/01/2011 o 6:19 pm

    Z pewnoscią zajrzę do najnowszego numeru Archipelagu. Muszę tylko znaleźć chwilkę czasu. Życzę Ci również Szczęśliwego Nowego Roku ;)

  3. 02/01/2011 o 1:03 pm

    Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję i również życzę samych szczęśliwości wszelkiego rodzaju w 2011! :)

  4. basia
    06/01/2011 o 2:05 pm

    Czytałam Twój wywiad z Bruczkowskim. Wydajesz się zafascynowana Japonią, a on już niekoniecznie i to było widać (oczywiście nie mam nic złego na myśli). Czy byłaś rozczarowana tym faktem? Rozbawiło mnie też kilka jego odpowiedzi na Twoje pytania m.in. czy Singapur jest równie inspirujący jak Japonia. Bruczkowskiego odpowiedzi nie napiszę, bo jak ktoś nie czytał, to polecam zajrzeć do Archipelagu.

    • 06/01/2011 o 4:35 pm

      Basiu, przyznam, że na początku byłam zawiedziona, bo rzeczywiście oczekiwałam innego wywiadu. Jak sama zauważyłaś, Japonia to jedna z moich największych fascynacji i naprawdę chciałam dowiedzieć się czegoś na zadawane przeze mnie pytania. Z drugiej jednak strony, patrząc już na całą sprawę z dystansu myślę sobie, że w końcu zadaniem przeprowadzającego wywiad jest wprawdzie ustawianie toru dyskusji, ale każdy autor jakoś pokazuje siebie poprzez odpowiedzi, w końcu zdaje sobie sprawę, że czytelnicy w taki a nie inny sposób będę go postrzegać po przeczytaniu artykułu. Czy to się im spodoba… Cóż, na to wpływu ja już nie mam. Owszem, na początku byłam trochę rozczarowana i miałam wrażenie, że Bruczkowski nie potraktował mnie poważnie, jednak to bardzo sympatyczny człowiek, myślę więc, że to po prostu jego poczucie humoru.
      Dziękuję bardzo za opinię, bardzo mi miło, że przeczytałaś wywiad. Pozdrawiam ciepło!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

