Strona główna > wydarzenia > Porozmawiajmy o blogach…

Porozmawiajmy o blogach…

Blog Forum Gdańsk 2010

Nie wiem jeszcze, czy dane mi się będzie wybrać, ale może być ciekawie, zachęcam więc do przejrzenia programu, może się wybierzecie?

Kategorie:wydarzenia Tagi: , , ,
  1. 25/11/2010 o 11:52 am

    Gdańsk, hm. Raczej nie wykombinuję czasu, by się tam pojawić, trochę daleko;) niemniej, może być interesująco. Aczkolwiek, zdaje mi się, iż tam będą rozmawiać głównie o blogach takich, hm, bardziej „politycznych”, a mnie kultura interesuje (blogi książkowe, muzyczne, rękodzielnicze, reportaże z podróży etc.), więc nie jestem pewna, czy znalazłabym tam coś dla siebie. Ale może się mylę.

    Pozdrawiam!:)

    • 25/11/2010 o 12:32 pm

      Ja też raczej nie dam rady wybrać się do Gdańska, ale zapowiada się całkiem interesująco. Rzeczywiście, z programu wynika, że o kulturze będzie mniej, ale myślę, że tez byśmy coś dla siebie znalazły, choćby na tych panelach bardziej dyskusyjnych.

  2. 04/12/2010 o 1:07 am

    Dostałam zaproszenie (co mnie nieco zdziwiło) ale zrezygnowałąm dzisiaj, po tym jak jechałam pociągiem 80km przez 2,5h.

    Qrczę dojechać w taką pogodę z Krakowa do Gdańska na weekend? Pociągi poop-óźniane masakrycznie.. a wcześniej nie wyjadę bo nie za bardzo mi się uśmiecha opuszczanie zajęć i płacenie za dodatkowe noclegi..

    Gdyby to było lato…

    Ale ale, dzwoniłam dziś do biura i coś Pani mówiła że kombinują videostreaming:)

    • 06/12/2010 o 9:31 am

      Ja również zostałam zakwalifikowana, ale musiałam zrezygnować. Niestety, nawet z Łodzi do Gdańska to wciąż 7 godzin, a przy tej pogodzie może być jeszcze gorzej… A najwcześniej mogłabym jechać w piątek późnym wieczorem, bo z pracy uciec mi się nie uda (i tak musiałabym odwołać sobotnie zajęcia). Masz rację, gdyby to było lato albo choćby wiosna, to już łatwiej byłoby to wszystko zorganizować. A tak to mam nadzieję poczytać ciekawe relacje i wybrać się może w przyszłości :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

