Strona główna > książki, wydarzenia > Ogłoszenie dla (głównie) Warszawiaków

Ogłoszenie dla (głównie) Warszawiaków

Niestety nie uda mi się zjawić, ale polecam szanownym Koleżankom i Kolegom, tym bardziej, że chętnie bym potem przeczytała, jak się spotkanie udało.

  1. 11/10/2010 o 9:55 am

    Dlaczego w Warszawie? Czemu nie w Trójmieście? :(

  2. 11/10/2010 o 10:15 am

    Nad tym samym się zastanawiam, tylko zmieniając Trójmiasto na Łódź! Zwłaszcza, że pan prowadzący jest związany z uniwersytetem znajdującym się w moim mieście właśnie. Niestety, może następnym razem będziemy mieć więcej szczęścia, choć niestety pisałam w tej sprawie do wydawnictwa i nie planują póki co organizacji większej liczby wykładów tego rodzaju.

  3. 11/10/2010 o 10:31 am

    Ja tez bardzo chciałam na to iść, ale mam już na tą godzinę bilet na WFF…

  4. E.milia
    11/10/2010 o 10:32 am

    Bardzo interesująco brzmi, a do tego w moim mieście, niestety oczywiście wtedy prawdopodobnie nie będę mogła się pojawić :( więc ja z kolei się pytam: dlaczego w czwartek ?

  5. 15/10/2010 o 10:22 am

    O, fajne spotkanie! A ze Smakiem Slowa bedzie wywiad w nastepnym Archipelagu :)

    • 15/10/2010 o 10:59 am

      I ja już się na ten wywiad ciesze, bardzo mi się podobają ich wybory wydawnicze, co książka, to temat intrygujący, ładne wydanie…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

