Strona główna > muzyka, o sobie > What black magic can do

What black magic can do

Jedna z takich ukochanych piosenek Tori Amos, kobiety o głosie anioła oraz o najseksowniejszych ustach i zębach świata ;) (jak dla mnie Tori w ogóle przoduje w tej kategorii, nie tylko jeśli o wygląd chodzi…) Zwłaszcza w tej aranżacji, którą wysłuchać można przy okazji teledysku lub na płycie „The Tales of Librarian”. A przy okazji – moja piosenka na jutro :)

Kategorie:muzyka, o sobie Tagi:
  1. 07/05/2010 o 10:01 pm

    Świetny teledysk :) Tori wygląda w nim niesamowicie!
    Ojjj przepiękne te obrazki.

  2. 07/05/2010 o 10:58 pm

    Znakomity wybór. Jak najbardziej popieram!

  3. 08/05/2010 o 9:50 am

    Dużo szczęścia z okazji dzisiejszego dnia!

    Napiszę do Ciebie maila – przepraszam za opóźnienia.

  4. 10/05/2010 o 1:51 pm

    Piękna piosenka.

  5. mandżuria
    17/05/2010 o 12:05 am

    Medola, zawsze mnie ten teledysk porusza, lubię te krótkie scenki – takie wymowne w swojej prostocie. Tori w białej sukni wygląda nieziemsko, ale ta biegnąca boso… zawsze mam dreszcze w momencie, kiedy to ona zaczyna śpiewać.

    Snoopy, nie od razu tak mocno pokochałam tę piosenkę, ale kiedy już to się stało, pozostanę wierna ;) A na 8 maja innej mieć po prostu nie mogłam :)

    Emilka, dziękuję! Było pięknie :) I nadal jest. W nowym miejscu nie mam wprawdzie jeszcze stałego dostępu do internetu (teraz mój laptop wyłapał jakąś zabłąkaną sieć i korzystam), ale niedługo sobie założymy. Więc z maila bardzo się ucieszę :) Jak będziesz mieć czas i chęć – napisz!

    Beata, zdecydowanie się zgadzam :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

