Strona główna > wydarzenia > Świątecznie i wiosennie

Świątecznie i wiosennie

Wiosna przyszła tak jakoś po cichu, jak gdyby do końca nie potrafiła się zdecydować, czy chce tu zostać. Uwierzyłam jej dopiero wtedy, kiedy na twarzy poczułam krople deszczu, był inny niż zimowy. Miał w sobie coś ciepłego. Na drzewach pojawiają się nieśmiałe pączki, rozkosznie zielone i rozbrajająco delikatne. Wszystko jest takie inne, świeże i zachęcające do działania. Jak zwykle na wiosnę robię sobie postanowienia, przychodzi mi to łatwiej niż na Nowy Rok. Z realizacją, jak to bywa, jest różnie, ale dobre chęci to już coś.

Życzę Wam właśnie realizacji planów i dużo wiosennego ciepła na wewnątrz i w środku. Jeśli obchodzicie Święta, życzę Wam rodzinnej atmosfery i głębokiego przeżywania tajemnic Wielkanocy. Jeśli nie – życzę Wam po prostu odpoczynku i radości w ten weekend. Pozdrawiam bardzo, bardzo ciepło.

Kategorie:wydarzenia
  1. nutta
    03/04/2010 o 8:26 am

    Tej wiosny wyjrzałam przez okno i ujrzałam zamarznięte szyby samochodów. Co jest? – pomyślałam – Odeszła świętować gdzieś indziej? Jeżeli ktoś natrafi na Panią pachnącą wiosną, proszę ją zawrócić.
    Zdrowych i optymistycznych świąt:)

  2. 03/04/2010 o 4:44 pm

    Tobie również życzę wielobarwnych i radosnych Świąt!

  3. 04/04/2010 o 11:50 am

    Wszystkiego dobrego :)

  4. mandżuria
    09/04/2010 o 10:31 pm

    Nutta, wiosna jest u nas w Łodzi, choć trzeba przyznać, że trochę się wstydzi i jakoś tak nie może się zadomowić. Co trafi się ładniejszy dzień, to następnego znów trzeba przepraszać się z ciepłą kurtką i ukrywać ręce w kieszeniach. Mam nadzieję, że Twoje Święta były udane, dziękuję za życzenia!

    Lirael, Lilithin, dziękuję!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

