Strona główna > zabawa > Kubek czy filiżanka? Kubek!

Kubek czy filiżanka? Kubek!

Zostałam zaproszona przez Granatowekorale do przedstawienia mojego ulubionego naczynka, z którego piję herbatę. Gdyby ktoś był zainteresowany, to zapraszam na ten jakże oryginalny i uroczy blog, Kubek czy filiżanka.

Kategorie:zabawa Tagi:
  1. 10/11/2009 o 10:40 pm

    NIe widzę żadnego kubka :(

  2. mandżuria
    10/11/2009 o 10:50 pm

    Trzeba wejść na link podany w poście, tam się wszystko znajduje :) Tutaj tylko pochwaliłam się, że wzięłam udział w tej zabawie.

  3. 11/11/2009 o 11:27 pm

    Ale interesujący blog z kubkami i filiżankami.:))

  4. 13/11/2009 o 10:15 pm

    O, u mnie też zdecydowanie kubek!W moim życiu przewinęło się ich niezwykle wiele, teraz ulubionym jest mega kubek kształtem przypominający filiżankę. Ja uwielbiam z niego pić, ale jak zrobię w nim komuś herbatę czy kawę nie jest w stanie wszystkiego wypić. Mandżuria, a kawa czy herbata?

  5. mandżuria
    15/11/2009 o 4:06 pm

    Zdecydowanie herbata! Uwielbiam zapach kawy, kawowe słodycze, ale kawę mogę pić tylko w wersji deserowej z lodami w środku, inaczej boli mnie głowa. Herbatę piję natomiast wiadrami :)

  6. 23/11/2009 o 5:18 pm

    Ja wlasnie przy trzecim z rzedu kubku herbaty zielonej z kwiatami wisni komentuje Twoj wpis :) Podoba mi sie ten kubeczek z owieczkami, faktycznie inny niz moj, ten, ktory Ci pokazalam. A sam blog kubkowo-filizakowy jak widze rozrasta sie w bardzo sympatyczny sposob :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

