Strona główna > stosik > Krótka wycieczka do biblioteki

Krótka wycieczka do biblioteki

Poszłam do biblioteki wypożyczyć memu Miłemu kilka książek na temat anatomii. Wróciłam z tymi:
stosik
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie…

Kategorie:stosik
  1. 15/10/2009 o 10:43 pm

    Nawet nie próbuj się usprawiedliwiać…

  2. 16/10/2009 o 10:28 am

    A ja jestem ciekawa tych ksiązek z anatomii :)

  3. 16/10/2009 o 12:03 pm

    Wybierasz się do Afganistanu?

  4. 16/10/2009 o 12:15 pm

    I bardzo dobrze, bez usprawiedliwiania się sumienie pozostaje nadal czyste.:)

  5. 16/10/2009 o 2:08 pm

    nieplanowane wizyty w bibliotece są zawsze najbardziej owocne! jak ide z zeszytem lektur, torba, odpowiednio wczesniej to nic nie ma!

  6. mandżuria
    16/10/2009 o 3:25 pm

    Katja, to się i nieusprawiedliwiam…

    Medola, skończyło się na jednej, ponieważ zupełnie mnie to nie interesuje, nie pamiętam nawet nazwiska autora…

    Zosik, nie, ale ciekawi mnie Afganistan, a półka z książkami medycznymi była jakoś po drodze, więc właściwie zdjęłam z tej afgańskiej co było, teraz zafunduję sobie małą podróż tam :) jak wrócę z północnej Rosji… (tam jestem za sprawą „Wołoki”, choć póki co nie znajduję w tej książce tego, na co miałam nadzieję, może potem będzie lepiej… czytałaś?)

    Clevera, otóż to :)

    Papierowa, coś w tym jest, choć moja lista jest tak długa, że zawsze coś się znajdzie ;)

  7. 16/10/2009 o 4:31 pm

    Faktycznie wygląda jakbyś planowała jakąś wyprawę ;) Miłego czytania!

  8. 19/10/2009 o 12:04 am

    „Modlitwe o deszcz” polecam. Jedna z najlepszych ksiazek o Afganistanie, jakie czytalam. Bardzo dziennikarska, wnikliwa. Mialam tylko zastrzezenia, co do koncowki – wymaga edycji.

    Jezeli ciekawi Cie wspolczesny Afganistan, to polecam goraco film „Budda collapsed out of shame”. Jest przejmujacy, bez zadnej wojennej strzelaniny w tle o afganskich dzieciach. Naprawde swietnie nakrecony.

  9. mandżuria
    20/10/2009 o 3:14 pm

    Neta, ale tylko w wyobraźni… Dziękuję!

    Magamara, tym ciekawsza jestem teraz „Modlitwy o deszcz. Film bardzo mnie zainteresował, będę go poszukiwać. Dzięki!

  10. 21/10/2009 o 12:48 pm

    O, ja tez chce i przeczytac „Modlitwe o deszcz” i obejrzec „Buddha collapsed out of shame”…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

