Strona główna > meta > Po powrocie

Po powrocie

IMG_5397

Wróciłam! Wróciłam zakochana w Turcji i już tęsknię za atmosferą Stambułu, za tamtejszym powietrzem, widokami, jedzeniem i herbatą. Nie wspominając o ludziach… Niedługo postaram się napisać więcej, niestety tuż po powrocie rzeczywistość uderzyła z całej siły i wydarzyło się tu u mnie kilka przykrych rzeczy, na które poświęcam teraz większość swojego czasu. Dlatego póki co pozdrawiam wszystkich serdecznie i wrócę, mam nadzieję, niebawem :)

Kategorie:meta Tagi:
  1. 13/08/2009 o 11:48 am

    Witaj po urlopie :) Czekam z niecierpliwością na relację, bo choć spędziłam w Stambule tylko 1 dzień, to jestem zauroczona tym miastem i marzę o dłuższym pobycie tam.

  2. 13/08/2009 o 12:41 pm

    Czyli atak przykrych rzeczy nie tylko u mnie? Bo ja, na ten przykład, rozwaliłem auto :( Ale nic to, czekam na relację, bo być może uciułam na przyszłoroczne wczasy w Turcji, to się przyda garść info :D

  3. 14/08/2009 o 3:02 pm

    Witaj po powrocie :) Chetnie poczytam Twoja relacje z podrozy. Ostatnio przeczytalam dwie ksiazki o Stambule i inne powiesci Pamuka, wiec jestem ciekawa, jak Ty widzialas to miasto i Turcje w ogole. Pozdrowienia serdeczne!

  4. 15/08/2009 o 1:15 pm

    Mandzurio droga, ciesze sie, ze Stambul tak Ci sie podoba – ja tez tesknie za tym miastem czasami – i dziekuje za sliczna pocztowke. Mam nadzieje, ze przykre rzeczy to z gatunku tych, ktore albo szybko mijaja, albo dadza sie naprawic i ze nie zepsuja Ci nastroju na dlugo.
    Pozdrawiam cieplo :)

  5. 17/08/2009 o 10:19 am

    Ja też tęsknię czasami za Stambułem i chciałabym tam powrócić, odkąd wyjechałam. Coś jest przyciągającego, czarującego w tym mieście – wszystkie osoby, które znam, gdy tam jadą, zakochują się w nim i już zaczynają marzyć o powrocie.

  6. 21/08/2009 o 8:59 pm

    Bardzo jestem ciekawa relacji z podróży, bo Stambuł póki co mogę sobie tylko wyobrażać ;) Też będę chciała troszkę napisać o mojej wyprawie niedługo. A Tobie życzę, by rzeczywistość jak najszybciej nabrała przyjemniejszych kolorów :)
    Pozdrowienia serdeczne :)

  7. 25/08/2009 o 4:17 pm

    Ciekawa jestem niesłychanie Twoich relacji z podróży (mam nadzieję, że wszystkie przykrości szybko miną i się rozwiążą), tym bardziej, że w Turcji nigdy nie byłam, a niezwykle od jakiegoś czasu fascynuje mnie i pociąga. Stambuł jest na pierwszej pozycji moich podróżniczych marzeń.

  8. mandżuria
    26/08/2009 o 12:59 pm

    Bardzo dziękuję za miłe słowa, bardzo poprawiły mi nastrój :) O Turcji napiszę już niebawem, muszę poukładać sobie wrażenia w głowie i przelać je na słowo pisane… Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

  9. 06/10/2009 o 12:19 pm

    Ostatnio rzadko odwiedzałam Twojego bloga (obiecuję poprawę) i dopiero teraz dowiedziałam się, że byłaś w Turcji! Mam nadzieję, że spóźniona relacja jednak się pojawi. Ja sama jestem miłośniczką rzeczy tureckich (poturecku blox pl)

  10. mandżuria
    06/10/2009 o 12:52 pm

    Nie wiedziałam, że to Twój blog! :) Tak, wciąż zamierzam napisać notkę o Turcji i kiedyś wreszcie to zrobię…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

