Strona główna > zabawa > Łańcuszek – część ostatnia

Łańcuszek – część ostatnia

Wstyd mi już trochę, że wciąż nie zakończyłam zabawy łańcuszkowej, umieszczam więc odpowiedzi na ostatnie pytania, zadane tym razem przez Papierową Latarnię:

1. Wybierając książkę, czym się sugerujesz. Bardziej opinią internautów i znajomych czy własną intuicją?

Cześciej opinią kogoś, kto już książkę przeczytał, a mogę mieć jakiekolwiek podstawy, żeby przypuszczać, że ma zbliżony gust do mojego. Odkąd odkryłam świat blogów literackich, sprawa jest dla mnie ułatwiona i moja lista książek do przeczytania wydłużyła się poza wszelkie ramy przyzwoitości. Jednak czasem zdarza mi się kupić czy wypożyczyć książkę, bo spodoba mi się okładka lub tytuł, a notka z tyłu okładki jakoś mnie zachęci.

2. Zdarza się, że wypożycasz/ kupujesz książkę tylko ze względu na okładke?

Tylko ze względu na okładkę – nie. Czasem jednak to właśnie okładka przyciąga mnie na tyle, że szukam recenzji lub choć opisów książki i jeśli brzmią zachęcająco, kupuję.

3. Czy jest jakaś książka z dzieciństwa, do której wracasz do dziś?

Oj, sporo ich jest… Przede wszystkim już wspominana wcześniej „Mała Księżniczka”, wiele zbiorów baśni i legend, lubię też czasem oglądać ilustracje ze starych książeczek.

Na tym kończę zabawę u siebie na blogu. Chyba wszyscy już brali w niej udział, więc nie zadaję żadnych nowych pytań. Tymczasem biorę się za pisanie notek „na temat”, mam wiele zaległych tematów, ale upał utrudnia zebranie myśli…

Kategorie:zabawa
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

