Strona główna > o sobie > Wakacje

Wakacje

Czytając „Annę Kareninę”, natrafiłam na jedno z moich ukochanych określeń, które znaleźć można tylko w klasyce – otóż że ktoś jedzie „do wód”. Sama nie wiem dlaczego, ale do jeżdżenie za granicę do wód w formie leku na całe zło rozczula mnie niepomiernie, a dodatkowo tyczy się świata szlachty, który przeminął i może dlatego jakoś mnie tak nostalgicznie nastraja? Macie takie swoje ulubione określenia?

Sama się co prawda do wód nie wybieram, choć może bym wreszcie do końca wyzdrowiała, ale jutro skoro świt wyjeżdżam na dwa tygodnie na Słowenię, na tak zwane Summer School. Pierwszy raz w życiu będę lecieć samolotem i mam nadzieję, że to przeżyję…

Tymczasem więc życzę Wam słonecznych urlopów i wypoczynku :)

Kategorie:o sobie
  1. 28/06/2009 o 10:30 pm

    Oj, nie lubię latać, ale spokojnego wypoczynku.:)

  2. 28/06/2009 o 10:33 pm

    Zdrowia i udanej wyprawy wakacyjnej życzę :)
    Zazdroszczę trochę, bo ja jutro skoro świt do pracy … ;)

  3. 29/06/2009 o 8:57 am

    samolot:/ oby obyło się bez turbulencji, bo to naprawdę nieprzyjemne. też mam chęc na Annę Kareninę, ale nie ma w bibliotece:(
    udanych wakacji życzę! :)

  4. 29/06/2009 o 11:09 am

    Udanego wypoczynku i wielu wrażeń, aczkolwiek nie w samolocie, życzę:)

  5. 29/06/2009 o 12:44 pm

    Nie zdazylam z zyczeniami przed Twoim odlotem, ale mam nadzieje, ze zaden lek przed lataniem nie przyslonil Ci przyjemnosci podziwiania chmur i slonca z nieco wyzszej wysokosci niz dotychczas :)
    Baw sie dobrze, odpocznij i wroc pelna energii!

  6. 02/07/2009 o 6:40 pm

    Mandzurio, na moim blogu znajduje sie zaproszenie dla ciebie. Ucieszylabym sie, gdybys zechciala przylaczyc sie do lancuszkowej zabawy, jak juz wrocisz z podrozy (no wlasnie, kiedy wracasz?). Podrawiam goraco!

  7. L.
    04/07/2009 o 3:55 pm

    Mam nadzieję, że lot samolotem sprawił Ci przyjemność :) A po powrocie i u mnie znajdziesz zaproszenie do czytelniczej zabawy :)

  8. 06/07/2009 o 3:36 pm

    Kojarzę to określenie z mojej ukochanej książki „Godzina pąsowej róży”.

  9. 06/07/2009 o 11:41 pm

    Ode mnie też masz zaproszenie do tej samej zabawy, ale z innymi pytaniami:) Będzie mi miło, jeśli odpowiesz po powrocie!
    http://miastoksiazek.blox.pl/2009/07/Lancuszek.html

  10. 07/07/2009 o 9:00 pm

    super odlotowcych wojaży
    ja ze swojej skromnej strony rowniez zapraszam do lancuszka :)

  11. 08/07/2009 o 10:16 am

    Dużej porcji miłych wrażeń życzę i relacji po powrocie. Pozdrawiam:)

  12. mandżuria
    11/07/2009 o 10:37 am

    Clevera, latanie okazało się być nie takie straszne… a wypoczynek się udał, dziękuję!

    Net.a.a, dzięki! korzystam z ostatnich wakacji :)

    Mr lupa, dziękuję i życzę powodzenia w szukaniu „Anny Kareniny” – naprawdę warto!

    Padma, dziękuję :) było naprawdę przyjemnie, o czym postaram się napisać jakąś notkę jak się trochę pozbieram z różnymi sprawunkami po powrocie. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie!

    Chihiro, lot samolotem był wielkim przeżyciem, o czym postaram się napisać więcej… w zabawie łańcuszkowej z chęcią wezmę udział, jak tylko poukładam wszystkie sprawy po powrocie :)

    Lilithin , chętnie wezmę udział :) mam nadzieję, że świetnie bawisz się w Bułgarii!

    Papierowa Latarnia, chętnie wezmę udział :) i dziękuję oczywiście!

    nutta, dzięki, wszystko się bardzo miło udało :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

