Strona główna > książki, stosik > Imieninowy stosik

Imieninowy stosik

Plus kilka książek, które sama sobie ostatnio nabyłam na poprawę humoru. Teraz ten widok poprawia mi humor wręcz niezwykle. Na pierwszym planie fragment pudełeczka z miętowymi czekoladkami, które uwielbiam (zastępują mi „Miętowe pastylki”, ktore jako dziecko mogłam pochłaniać kilogramami, ale teraz ciężko je gdzieś znaleźć, kupowało się je na wagę i miały zielone sreberka).

IMG_9075

Z tej wieżyczki do tej pory czytałam tylko „Rok 1984”, ale bardzo chciałam mieć swój własny egzemplarz, bo to dla mnie bardzo ważna książka. Reszta czeka na przeczytanie, ja tymczasem w tramwaju podczytuję pozycje kupione już dość dawno temu i mozolnie piszę dalej pracę…

Dwa przewodniki kupiłam za śmieszne pieniądze (nie potrafiłam się powstrzymać) w Taniej Książce, a są to miejsca, w które może uda mi się wybrać w najbliższej przyszłości.

Kategorie:książki, stosik
  1. 26/05/2009 o 12:06 am

    do przewodników jakoś nigdy ciągot nie miałam, dlatego trudno mi zrozumieć, skąd ta fascynacja (chyba że ktoś się w owe miejsca wybiera), jednakże nie oceniam i toleruję, jak najbardziej. a stosik, faktycznie, oko cieszy.
    wszystkiego dobrego-imieninowego:)

  2. mandżuria
    26/05/2009 o 12:13 am

    Ależ tak jak napisałam – w te miejsca mam nadzieję się niedlugo wybrać i dlatego zakupiłam przewodniki. Czytać wolałabym reportaże z podróży lub choć albumy z danego miejsca.
    Bardzo dziękuję!

  3. 26/05/2009 o 8:15 am

    Wszystkiego naj-, naj- … :)Ciekawa jestem „Leśnego morza”. Miłego czytania:)

  4. 26/05/2009 o 9:56 pm

    Wszystkiego najlepszego:) A ja przewodniki kupuję i czytuję z upodobaniem:) Najchętniej Lonely Planet, a z polskich Pascal może być:) Uwielbiam potencjał przewodników, zresztą czytając przewodniki planuję wyjazdy, w ten sposób wybieram miejsca – najpierw dowiadując się o nich jak najwięcej, a potem dopiero decydując, czy chcę tam jechać;) Wprawdzie wskutek tego mam w domu całe stosy przewodników po miejscach, które bardzo chcę odwiedzić, ale raczej się nie zapowiada, ale co tam;)

  5. mandżuria
    26/05/2009 o 10:04 pm

    Nutta, dziękuję! Na „Leśne morze” mam dużą ochotę, więc mam nadzieję, że niedługo przeczytam, a wtedy na pewno coś napiszę.

    Padma, dzięki :) trzymam kciuki, żebyś odwiedziła wszystkie miejsca ze swoich przewodników. Odkąd rozsmakowałam się w podróżach, sporo przewodników przeglądałam i doszłam do wniosku, że najlepsze są te Pascala, a te w dodatku były po kilkanaście złotych, więc nawet jeśli moje plany wakacyjne spalą na panewce, nie będzie żal zakupu, a może przydadzą się na przyszłość :)

  6. 27/05/2009 o 5:08 pm

    łał, te przewodniki wyglądają kusząco, normalnie są moim zdaniem zbyt drogie a tak naprawdę nigdy nie wiesz, który okaże się najlepszy
    osobiście przeczytałabym „Miłosc Peonii” bo jesteś już kolejną osobą mającą ją w stosiku ;)

  7. 27/05/2009 o 7:59 pm

    czyli że Mandżurii było w poniedziałek ;):) chociaż dopiero dziś to wszystkiego co najlepsze życzę :)) i gratuluję stosika! a te miętowe czekoladki, mhmm … narobiłaś mi apetytu, strasznie dawno ich nie jadłam ;)

  8. mandżuria
    27/05/2009 o 8:09 pm

    papierowa latarnia, rzeczywiście przewodniki są często bardzo drogie – ten o Turcji miał naklejkę z ceną 80zł, a ja kupiłam go za 30zł. Warto przeglądać stoiska z tanimi książkami, w antykwariatach też można znaleźć ciekawe okazje. Często jest tak, że powstaje nowa wersja danego przewodnika i stary mocno tanieje, a przecież zabytki i miejsca warte zobaczenia się nie zmieniają – natomiast ceny hoteli i knajpki mogą zmieniać się z miesiąca na miesiąc więc na to i tak nie ma co się oglądać. Jak przeczytam „Miłość Peonii” to na pewno napiszę :) Chętnie też przeczytałabym ją u Ciebie, więc czytaj :)

    net.a.a, Mandżurii było w niedzielę ;) dziękuję za życzenia, a co do miętowych czekoladek – warto mieć je zawsze pod ręką, pasują do herbaty jak mało co.

  9. 29/05/2009 o 7:00 pm

    Spoźnione życzenia imieninowe :) Gratuluję stosika,życzę przyjemnej lektury. A do takich pastylek miętowych też mam słabość …..

  10. 01/06/2009 o 9:33 pm

    a czy mogę zapytać się o plany związane z Turcją? czy wiesz już, gdzie chcesz pojechać i co zobaczyć? jesli masz jakieś pytania, to sie polecam poturecku.blox.pl ;)

  11. mandżuria
    01/06/2009 o 9:39 pm

    Szamanka, dziękuję!

    Sylwia, póki co jeszcze nie mam żadnych planów, a cała wyprawa stanęła pod znakiem zapytania (niestety, najlepiej jest być w kwestiach wyjazdowych zależnym od siebie, bo współtowarzysze zawodzą…), więc jeszcze nie wiem, jak to będzie wyglądać. Jak będę znać szczegóły to na pewno coś napiszę, a póki co wciąga mnie lektura Twojego bloga – strasznie ciekawy!

  12. 03/06/2009 o 12:01 am

    Spóźnione – najlepszego! :)
    Stosik świetny. Najbardziej jestem ciekawa wrażeń z Lisy See i Pearl Buck (obie książki już za mną) – oraz Gutersona (wciąż przede mną) :)

  13. 03/06/2009 o 11:30 am

    Wszystkiego najlepszego, chociaż spóźnione!
    Ja również należę do tych, co lubią przewodniki, co wynika z upodobania do podróżowania i poznawania nowych miejsc. Chociaż najczęściej kupuję przewodniki o miejscach, do których wiem już, że chcę pojechać. Gdy nie jestem jeszcze zdecydowana, wolę relacje z podróży :)

    Tak jak Padma, najbardziej lubię Lonely Planet, a z wydań polskich jakoś podpasowały mi Bezdroża ostatnio. To prawda, że zabytki się nie zmieniają, a aktualności, takie jak ceny mogą różnić się nawet od tych, które widnieją w najnowszej wersji przewodnika (taką sytuację miałam na Ukrainie i Krymie, gdzie korzystałam z Bezdroży właśnie – świetne przewodniki, tylko kompletnie nieaktualne ceny wszystkiego).

    Lwów polecam, chociaż za pierwszym razem mnie nie zachwycił, to kolejne wizyty pozwoliły odkryć jego urok :)
    A Turcję zamierzam poznać jeszcze dokładniej :)

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

