Strona główna > książki, stosik > Pierwszy stosik

Pierwszy stosik

Choć nie miałam okazji należycie obejść Dnia Książki, wypożyczyłam sobie kilka zapowiadających się ciekawie pozycji. (Oczywiście idąc do biblioteki miałam mocne postanowienie pt. „tylko książki do pracy magisterskiej!” Jasne…)

Oto mój ministosik:

x

Na co, oprócz recenzji oczywiście, zwracacie uwagę wybierając książkę do czytania? Macie jakieś nawyki? Kiedyś zawsze czytałam ostatnie zdanie książki, teraz zdarza mi się otwierać ją w połowie i czytać jakiś krótki fragment. To, w połączeniu z notką i ładną okładką potrafi mnie skusić.

Kategorie:książki, stosik
  1. 24/04/2009 o 7:16 pm

    mnie materialistycznie często kusi okładka :) choc to akurat złudne jest ale co najważniejsze zawsze idę do biblioteki z przygotowaną listą książek albo po prostu pamiętam co chciałam przeczytac, rzadko zdarza mi się isc i brac coś w ciemno :P
    pozdrawiam i dodałam bo ładnie tu i początki tak jak u mnie ;D

  2. 24/04/2009 o 8:15 pm

    Recenzje, głównie blogowe, to ostatnio u mnie czynnik decydujący numer jeden :) Ale bywa różnie … potrafi mnie przyciągnąć piękna okładka, interesujący tekst z tyłu, albo początek historii, a i wybrać na tak zwanego „czuja” czasem się coś uda :)
    Przyjemniej lektury stosika życzę :)

  3. http://wertujac-kartki.blogspot.com/
    24/04/2009 o 9:36 pm

    Pierwsze na co zwracam uwagę to okładka,potem tytuł i na końcu opis.Największe znaczenie ma oczywiście opis :)

  4. mandżuria
    24/04/2009 o 10:43 pm

    paper, dziękuję i odwdzięczam się tym samym z dużą przyjemnością :)

    net.a.a, dzięki :) mnie też zdarza się kierować intuicją. Mam szczęście i raczej nie trafiam na totalne bzdury, choć zdarzają się słabsze pozycje. Teraz natomiast mam tak długą listę dzięki „chodzeniu” po literackich blogach, że na dłuższy czas nie będę musiała wybierać w ciemno.

    wertując-kartki, okładka chyba najbardziej rzuca się po prostu w oczy :)

  5. toolie
    24/04/2009 o 10:57 pm

    a jakież tło piękne tego zdjęcia :D

  6. 25/04/2009 o 8:36 am

    Miłej lektury:)

  7. mandżuria
    25/04/2009 o 7:17 pm

    toolie, zdjęcie robione na szybko i po ciemku, ale chyba nie jest tak źle ;)

    nutta, dziękuję!

  8. 28/04/2009 o 9:47 pm

    To śmieszne, ale ja często czytając księżkę, po paru pierwszych stronach lub rodziałach, zaglądam na koniec i czytam ostatnie zdanie :)
    Przy wyborze lektury wybieram pisarzy, których już znam, czytałam gdzieś fragmenty ich prozy, lub książki, które mają dobre recenzje. Czasami decyduje się na książkę, bo interesuje mnie dana tematyka.

  9. 26/01/2010 o 4:36 pm

    Milego czytania! :)

    ps. A jakie ksiazki do pracy magisterskiej czytasz? (jezeli moge spytac)

  10. mandżuria
    29/01/2010 o 9:19 pm

    Niestety, chyba żadnej ciekawej nie czytam… Chyba że interesuje Cię psycholingwistyka :) Tak się dziwnie złożyło, że choć jestem wielbicielką literatury, pracę piszę z językoznawstwa, a właściwie z czegoś pośredniego pomiędzy językoznawstwem, socjolingwistyką i metodyką nauczania języków obcych…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

