Strona główna > meta > Witam

Witam

Dość nieśmiało witam wszystkich na moim blogu.

Odczasów najdawniejszych byłam wielbicielką książek, entuzjastką muzyki oraz uwielbiałam oglądać filmy. Po odnalezieniu kilku fantastycznych blogów literackich (wielki ukłon w stronę Zosik), pomyślałam, że właściwie zawsze chciałam mieć sama takie miejsce w sieci i opisywać swoje przemyślenia na temat rzeczy, które przeczytałam, wysłuchałam lub obejrzałam (ze zdecydowanym naciskiem na to pierwsze). I takie teksty będzie można na „Herbatnikach” znaleźć. Trochę się ostatnio odzwyczaiłam od pisania po polsku z racji używania języka obcego w pracy i na studiach, ale mam nadzieję, że szybko się rozkręcę i teksty będą się nadawały do czytania.

Jeszcze raz witam i zapraszam do czytania notek, które pojawią się tu już wkrótce (mam nadzieję…).

Kategorie:meta
  1. 08/04/2009 o 10:41 pm

    Witam Cię bardzo serdecznie.Powodzenia! Czekam na Twoje recenzje.

  2. 09/04/2009 o 3:01 pm

    Witam kolejny, dobrze rokujący, blog. Z herbat zdecydowanie rooibos z wszelkimi ingrediencjami. Kawa? Błe, jaka kawa? :D

  3. 10/04/2009 o 4:05 pm

    Jak miło, że literacka społeczność blogowiczów ciągle się powiększa. W dodatku wbrew wszelkim przeprowadzonym badaniom ;)
    Pozdrawiam

  4. 17/04/2009 o 1:46 pm

    witam, odkryłam swój blog w czytanych u Ciebie i się zdziwiłam (nie mówię, że jakoś niemiło;). Pozdrawiam.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

